Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Linn Mörtzell - 22 juni 2011 20:43

Min dag började redan 05.00 imårse då vovven ville ut. Kul! Lyckades inte somna om förrän typ 10 minuter innan klockan skulle ringa. Snoozade ett par, tre vändor innan jag var tvungen att stiga upp..


Var en lång dag på jobbet åxå, antar att det beror på några nätter med lite för få timmars sömn, samt att det nu endast är ETT arbetspass kvar innan semester. Dock har semesterkänslan inte alls infunnit sig i år. Förmodligen för att jag sedan 1 januari inte har jobbat många veckor egentligen :/ Nåväl, ska hur som haver bli skönt. Jag har ju liiiite mer ork än vad jag har haft senaste halvåret kan man ju lugnt påstå :) Skönt att komma bort lite & göra annat för en stund..


Kom hem från jobbet 15.30 Hade tänkt göra så mycket idag. Har inte fått ett skit gjort känns det som. Somnade efter jag pratat med älsk i telefon. Vaknade 18.30 (inte bra). Gjorde ett ryck med snabeldraken, gick ner i källaren & letade fram våra stövlar samt morfars gamla kastspön. Kastade ut mattorna på vädring & vattnade mina stackars blommor. 


Har precis kommit ut ur duschen. Har tänt lite ljus då det är blåsigt & mörkt ute. Mys! Nu ska jag krypa ner i soffan & invänta mina alldeles egna Honeybunch som förhoppningsvis är hemma inom en timme. Då ska vi marinèra kyckling & kika på inspelade avsnitt av "Halv åtta hos mig". Lite sent kvällsfika vore inte alls dumt idag? Efter det kryper vi till kojs & sussar sött..zZzz...


Känns som detta förmodligen blev världens tråkigaste inlägg? Vad vill Ni höra om egentligen?..kom gärna med förslag :)




Ovido - Quiz & Flashcards