Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Linn Mörtzell - 2 juni 2011 19:43

Tiden & orken för att kika in här för att kludda ner några rader har inte riktigt räckt till. Om än tankarna fört mig till bloggen, & samvetet fått sig en känga har det inte riktigt räckt ända fram. Men, men..nu är jag här :)


Jag känner att jag inte riktigt fått in mina vardagliga rutiner sedan jag börjat om att jobba. Dagarna rusar iväg i en välda fart & jag hinner ingenting när jag kommer hem från arbetet (känns det som). Ändå är det härligt! Min sömn har förbättrats avsevärt, jösses ändå. 


Har iaf hunnit med att måla ett varv på nya grillplatsen & bägge bänkarna. Blev skitbra! Ett varv till ska på innan det är dags att sätta dom på sin rätta plats. Har även hunnit med att klippa till lite buskar. Är inte riktigt klar ännu dock. Försökte premiärklippa gräset igår..fick soppatorsk. Typiskt! Som vanligt när det händer något tok som jag ensam inte behärskar att råda bot på, så är gubben borta. Vad annars liksom? Men nu är gräset iaf klart! 


Ska strax packa jobb & badväskan. Hade tänkt åka svänga förbi sjukgymnastiken innan jobbet imorgon. Hoppas dom har öppet! Har inte hunnit vara dit en endaste gång sedan jobbet. Nu känner jag att det verkligen skulle behövas. Något är inte som det ska..får nog ringa Sunderbyn..igen. Något är heltokigt i handleden. Bah! Inväntar fortfarande tid hos handkirurgen. 


Imårrn skall det läggas kyckling i marinad tills lördag. Då åker vi till Avaviken & myser. Grillar & kanske dricker ett glas vin. Längtar! Det gäller nog dock att packa med ordentligt med kläder. Ont om värme kan det nog bli gott om. Jag skulle verkligen vilja åka en vända till Intersport imorgon kom jag precis på..Visst bäjb?? ;P


Måste börja försöka planera semestern åxå. När vi ska kunna ta oss ner. Längtar till Smèbacka lite. Sommar, sol, bad..hamnen, båtar, fiskmåsarna..ja, till & med fiskmåsarna! Kanske får vi faktiskt storstadsbesök också! Det hoppas vi på :) 


Nä, dags att kasta i ännu en maskin med tvätt! Imårrn återkommer jag. That`s a promise..


    

Ovido - Quiz & Flashcards