Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Blabläh!

Av Linn Mörtzell - 21 juli 2011 18:11

Uschja..har precis stökat bort efter middagen. Mår illa. Är trött. Ovanligt? Känner mig som världens sämsta & tråkigaste fru just nu..

Ända sen operationen (I början av Mars) har jag mått pest. Konstant dötrött, håret rasar av, magen är konstant i uppror, kräks lite då & då & ont i nedre delen av ryggen till & från, är småyr..orkar INGENTING! Har sökt för detta & fått lämna diverse prover. Allt man kan konstatera är att jag inte är allergisk. Inget konstigt har visats på några provsvar.Jaha? Sen då?..

Efter att jag dragit av en kastspya (fräsh brud) idag fick jag nog. Samlade mod (& det kära vänner..DET tar tid för mig. Man vill ju inte ringa & gnälla för "ingenting" inte) & ringde sjukvårdsupplysningen..stängt. 

Jag får försöka ta mig i kragen & ringa imorgon igen..men tänk om jag ringer i onödan? Tänk om det inte är någonting? 

Detta har jag hållt för mig själv (förutom gubbsis då) hela tiden. Men nu orkar jag inte "leka" pigg & alert mer..nej. Iaf inte mer idag?


Ja, ni som känner mig vet nog att det varit ett helvetes år för mig hittills. Inte riktigt mitt år kan man väll lugnt säga. "Inre stress" säger mina nära. Kan det vara så? Hur vet man det?

Någon därute som har/har haft liknande problem?  I`m losing it, blir galen snart!


Tack gode gud för Mattias. Han har förmågan att lyckas lyfta mig när jag helst bara vill gräva ner mig. Åhh, nu gråter jag åxå. Något som jag också gör hela tiden nowdays..för allt, ingenting. Är bara så..trött. I kroppen, inte själen. 


Hatar egentligen att skriva negativt såhär. Men ibland kan det vara jäkligt skönt att få skriva av sig..jag kommer förmodligen radera detta inlägg imorgon om jag känner mig själv rätt.


Tack älskade gubbe för att du står ut med en orkeslös surtant som mig. Älskar Dig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Mörtzell - 15 april 2012 08:13

Godmorgon i stugan..   Har varit allmänt less bloggen då det känns som jag bara matar ut samma saker mest hela tiden. Dock har jag under uppehållet fått en & annan kommentar om att det faktiskt finns folk som ändå tycker jag skriver bra. Det är j...

Av Linn Mörtzell - 19 februari 2012 09:08

Vaknade upp i ett vinterland. For real. Vi har haft riktigt busväder i dagarna två & snön VRÄKER ner. Fifan. Känns som vilken decemberdag som helst? Har ganska nyvaknat & slurpar kaffe i väntan på damernas alpina på televisionen. Go Vonn! Hade tänkt ...

Av Linn Mörtzell - 12 februari 2012 18:37

Idag klev vi upp i god tid. 07.05 stod frullen klar & vi käkade, samt såg tv i godan ro. Efter detta var det dags att klä sig för en dag i backen. Kokade oss lite varm Obo`y & bredde lite mackor & packade ner i väskan. Åkte dock inte iväg på någon lå...

Av Linn Mörtzell - 11 februari 2012 17:41

Denna dag har sannerligen gått i lugnets tecken. Slog upp mina blå vid 07.30 & fick för mig att kliva upp. Det är ju rena rama sovmorgonen när man är van att klockan ringer runt 05-snåret. Fick dock order av gubben att ligga kvar & försöka sova ut (l...

Av Linn Mörtzell - 9 februari 2012 20:03

Idag var jag hemma i tid för första gången på vad som kan kännas som evigheter. Landade i Bondstan strax efter 15-snåret & det slår mig att det fortfarande är ljust ute! Glad i hågen gick jag in en tväris för att släppa ut lill-vovven samt göra käk å...

Ovido - Quiz & Flashcards