Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Linn Mörtzell - 10 juli 2011 19:22

Ligger i soffan & frossar i lakritsstänger & ögnar igenom gamla skvallerblaskor. Här har vi tillbringat större delen av dagen då det var utgång igår. Åkte ut en snabbis till Teckan`s & käkade varsin mjukglass för att få oss nå luft..


Senaste dagarna har förövrigt spenderats i solen. Vädret har varit helt suveränt. I torsdags var vi iväg till Piteå för att göra datortomografin. Inne på sjukhuset spenderades inte längre än typ..en kvart? Kändes ju verkligen värt den "lilla" åkturen. Nåväl..vi fick ju iaf käka på Max ;P

På fredagen promenerade vi ut en sväng på A-smällen (marknad typ..). Gubben pep iväg med svärfar till schtaaan under eftermiddagen. Själv placerade jag storarslet i solsängen där jag låg tills dom kom tillbaka. 

Fick celebert besök av en f.d kollega & hennes gubbe. Vart både överraskad & glad! Vi satt oss ute i trädgårn & tjålade över en kaffekopp. Supertrevligt :) 


Igår tog jag en ordentlig sovmorgon! Skönt. Kände mig inte helt hundra under dagen, så hade svårt att vakna till liv. Eftersom vi hade bestämt oss för att ha grillkväll hos oss innan utgång, var det bara att sätta igång att preppa käket. Det gick smidigt då vi båda hjälptes åt :)

Kvällen vart iaf riktigt lyckad! Stupade isäng direkt jag kommit innanför dörren inatt..zZzz..


Veckan som kommer är Mattias sista semestervecka :( Känns lite tröligt..Hoppas på att kunna göra en liten miniutflykt här i krokarna om vädret är på vår sida. Vore nice att få ta årets första dopp!

Skulle även vilja hinna pipa iväg till någon av städerna häromkring & bara kolla på bilar. Försöka förändra mitt tänk & (försöka) öppna mina sinnen lite mera. Hur ska jag någonsin kunna inte INTE ha en Volvo liksom?! 


Fick en förfrågan här om att visa lite hur vi bor. Ska lägga in lite bilder inom kort :) Tillsvidare slänger jag upp lite bilder från veckan som gått..


                      


Nu är jag gristrött..

Puss på er..

Ovido - Quiz & Flashcards