Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Linn Mörtzell - 29 augusti 2011 20:17

Ligger nerbäddad i soffan & har nykokat mig en tekopp. Fortsätter mumsa på den mörka hallonchokladen som låg kvar i kryddlådan. Idag har jag haft en riktig skitdag. Trött, yr & illamående & febrig. Var såhääär nära att stanna hemma från jobbet. Men tjurskallen kom ivägen ^^

När jag väl kom hem somnade jag på soffan. Vaknade ca 3 timmar senare. Känns lite bättre, men jag är inte riktigt i fas. Lyckades få i mig middag tillslut. 


Småkikar i skrivande stund på Robinson. Är med en ursprunglig Smèbacksbo. Roligt tycker jag. Hon imponerade faktiskt på mig. Efter detta program är det Hollywoodfruarnas tur att roa. Jag har inte en susning om hur jag ska lyckas hålla mig vaken. Känner att jag både vill, & borde sova..så har satt boxen på inspelning in case of :) 


Längtar till helg. Redan. Vill vara pigg, & orka vara ute i friska & krispiga höstluften & pjåta på i trädgården. Skulle verkligen behöva röjas upp..& klippas gräs! Gubben är ju dock ledig tills fredagkväll..hoppas på att han letar åt gräsklippar`n ;) På fredag börjar han på taxi igen. Frid & fröjd tycker Linnsan..ja, ursäkta, men det tycker jag! Back to basics..ordningen är återställd. Tack & bock!


   

Ovido - Quiz & Flashcards