Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Linn Mörtzell - 23 augusti 2011 06:08

Klev upp ur den otroligt varma & sköna sängen (gäsp!) för snart en halvtimma sedan. Har hunnit dutta på lite mineralpuder, böjt fransarna & petat dit lite mascara. Kokade mig en kaffekopp & har även hunnit läst tidningarna. 

Brukar alltid vilja ha GOTT om tid om mårnarna. Men lyckas sällan med denna bedrift. 


Solen är faktiskt framme idag. Första gången på riktigt länge. Hoppas det håller i sig. Känner redan nu vad den gör för humöret :)


Ska strax ta & klä på mig, fixa till frissen (om det ens är möjligt?!) & packa lill-väskan. Det är min körvecka, & jag skulle vilja ha ny bilskiva. Därav måste gubben vakna till liv typ..NU! Känner mig som en gamling. Vet inte ens hur man fixar en skiva längre ens? Hah!



Ooo..se, nu är sopbilen här. Yay! Älska soptömning..



Nej, nu vart det stressigt. Jag kilar..

Tjingeling!


 

Ovido - Quiz & Flashcards