Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Linn Mörtzell - 24 augusti 2011 20:49

Jösses vilken dag det har varit idag. Himlen har varit klarblå & solen har strålat. Började dagen med jobb, såklart. Trots en rolig dag med lite nytt i restaurangen har detta känts som en lång dag. Har känt mig sinnessjukt trött. Trött & ont i magen..ovanligt? Skittrist..bokstavligt talat. Måste få någon ordning på detta. Pallar inte längre.

Inväntar även fortfarande tid för operationen. Blir stressad av att bara gå & vänta. Kommer kännas bättre när man fått datum & kan förbereda sig mentalt på eländet. Då är det ju lugna puckar :)


När jag väl kommit mig hem, plockade jag lite i huset and so on. Inväntade Mattias som slutade 16.15 Näst intill direkt han kommit hem packade vi in oss själva samt lill-vovven i Volvon & begav oss till Avaviken. Där vankades det käk, promenad & en liten båttur. "Grämer" mig så mycket för att jag inte tog telefonen med mig. Annars hade jag kunnat ta bilder av denna vackra sensommarkväll & fått visa Er. Det var alldeles vindstilla på sjön. Beautiful! Jag mår så bra när jag får vara ute i naturen. Jag finner ro..direkt. Det är nog egentligen det enda stället jag riktigt, riktigt..kan slappna av på. I skogen, vid vatten..gärna med en eld. 


Tråkigt att jag mådde lite halvkasst ikväll bara. Känner mig inte riktigt med i matchen. Är fortfarande supertrött & maggen lever rövare. Ska faktiskt plocka fram kläder tills morgondagen samt packa jobbväskan, sen hoppa i duschen varpå jag kryper till kojs & gör tidig kväll. Det kommer göra mig gott. 



Sussa sött därute..zZzz..

Puss på er :)




Ovido - Quiz & Flashcards