Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Linn Mörtzell - 8 augusti 2011 15:42

Hemkommen från en dag på arbejtet. Var "gräsänka" på jobbet idag, vilket innebär att jag får kocka. På menyn bjöds det på Pasta Bolognese. Gick fint!!! --->


 

Jag började seriöst skratta högt för mig själv i tåcke dännä köket. Så typiskt mig?! Tackar gudarna för att det "bara" var pastan..& inte själva såsen lixom (som förra gången). Vart lite halvbrådis att få igång nytt pastavatten & koka ny. Men det gick bra det med. Förutom detta lyckades jag utlösa överhettningsskyddet i stimmern. Ett strömavbrott hann jag också avverka. Men det, det var Inte mitt fel! :)


Sitter hemma & sippar på en kaffekopp & lyssnar på Malissa Horn. Lovely! Det är typ mörkt ute nu. Riktigt höstrusk med blåst & regn. Ska strax tända lite ljus & bara mysa omkring här hemma. 

Fick idag hem det efterlängtade garnet jag beställde tidigare. Så ikväll påbörjas lite beställningar som ska skeppas iväg inom en snar framtid..


Läge att vrida upp bergvärmepumpen? Burr..

Ovido - Quiz & Flashcards