Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Linn Mörtzell - 26 oktober 2011 17:57

Typ. Har velat kasta in en uppdatering men har inte alls haft lust att sitta framför datorn. En app för mobilbloggning via Bloggplatsen vore icke helt fel? Tänkte jag skulle passa på nu när pojkarna är ute i garaget & bygger..hum..hyllor, tror jag? :) 


Dagarna har rullat på i vanlig ordning med allt vad det innebär. Efter jobbet har vi dolat på lite i huset & bara haft det gott. Har rensat & städat i garderober, strykt tonvis med tvätt som legat på strykbrädan i veckor. Känns skönt att ha det gjort nu innan vintern. Garderoberna alltså..Ska ta tag i lill-byrån på nedervåningen & rensa vantar, mössor & dylikt här i dagarna. Fick även hem vinterjackan från Didrikssons som jag beställt för ett tag sedan. That`s a keeper. Den var inte världssnygg, men rackarns skön! Den kommer hålla mig varm under vinterns kalla dagar, & det är väll egentligen huvudsyftet tänkte jag ;)

Väntar fortfarande på glajjorna som jag hoppats hade kommit idag, men icket. Kanske imorgon? Tror jag behöver Er hjälp då..


Jag har egentligen inte mycket på hjärtat för tillfället. Blir nog ett himlans tråkigt inlägg. Men håll tillgodo kära vänner, den som väntar på något gott..


   Snygg mugg va? Fyndade faktiskt dessa för endast 10:-/koppen på Dollars igår. Kul med lite färg tänkte jag. Måste nog köpa ett par stycken till. Me like!


Nä, slänga på mig en jacka & ta med Millson ut till boysen..kul att se när andra arbetar. Dom är så duktiga!

Ovido - Quiz & Flashcards