Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Linn Mörtzell - 18 oktober 2011 18:27

Hejhopp kära läsare. Ser att läsarantalet stigit något sedan uppdateringarna börjar komma mer regelbundet igen. Roligt att se! Lite kommentarer vore ju inte helt fel..vet ju inte vilka ni är, därute?


På jobbet har det gått prima skinka! Våran nya diskmaskin levde jävul, lill-frysen regnade, babs-maskinen tog helg, skar mig i fingret, stack mig i armen på ett par grillspett & tappade (nästan) mina nya telefon i golvet. Ni skulle sett min räddning! Oooff! Tror kockis vart impad..haha. Nåväl, tur vi har roligt på jobbet iaf :D


Efter jobbet tog jag cykeln & trampade till Synsam för synkoll. Jag har TÄNKT boka tid i alla gånger 4 år nu. Men det har bara runnit ut i sanden. Jag har glasögon som jag endast bär då jag läser eller handarbetar (handarbetar..låter som en gammeltant?!). Nu blir det dock glajjor på heltid. Lite komiskt eftersom gubben just lasrat sina ögonbollar & därmed slipper allt. Lite humor. Nåväl. Hann inte kika ut några nya bågar idag utan ska dit igen imorgon eftermiddag. Roligt tycker jag! Men ack så dyrt.. 


Har just käkat middag & gubben har åkt till träningen. Gick upp & plockade fram morgondagens outfit i sovrummet nyss. Kom på mig själv med att börja bädda sängen?! Hallå!!! Klockan är ju lixom 18.30? Är det nödvändigt? Hur gör ni om ni inte bäddat på morgonen? Jag hatar att lägga mig i obäddad säng..

 

Ovido - Quiz & Flashcards