Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Linn Mörtzell - 3 oktober 2011 19:24

I helgen har jag & storhjärtat tagit igen tiden vi inte haft för varrandra veckan som gått. Det har varit fullt upp & dygnets alla timmar har inte riktigt räckt till. Vi har b.la plöjt igenom Karate Kid 1-3, lagat gott käk, spelat spel, badat badkar & bara varit. Najs! Somnade mer harmonisk än på länge igår natt. 


Imårse ringde väckarklockan strax före sju. Då var det bara hoppa i käderna & grejsa lite. En timme senare befann jag mig på vårdcentralen för att äntligen plocka bort stygnen. Det gick så lekande lätt! Förra gången var en mardröm..

Eftersom jag every now and then får snuuuskigt ont & vill slippa tabletterna har jag beställt ett armbågsskydd specialanpassat för just ledproblem via Ortopedservice. Blir intressant & testa..skulle b.la öka blodflödet & ge värme. 

Imorgon skall jag mobiliseras igen. Fast denna gång på hemmapan, på sjukgymnastiken. Får väll se då..


Idag har vi äntligen hunnit tömma den förbenade släpet också. Äntligen gjort. Middagen idag fick i all hast bestå av frittad kyckling från "Blålådan" på torget. Gött mos. Har åxå hämtat ut min vita fina Iphone idag. Premiär-ringde till gubben då jag till min stora förfäran upptäckte att han knappt hördes där på andra sidan luren..jag höjde till maxvolym & svor inombords! Tillslut upptäckte att jag inte tagit bort den heltäckande plasten utanpå ;) Haha! Så typiskt mig.


Sorry för dålig bilduppdatering senaste tiden. Ska bli bättre på den fronten igen. That`s a promise!

Är så trött idag. Ska krypa ner i soffan & typ..vänta på att få gå & lägga mig..

Vi fick visst övernattningssällskap i afton också. Så nu inväntas storstadsborna. Kul sällskap man känner sig som?..not..zZzz..z..


Vad gör Ni för att förgylla en tröttsam måndag?

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards