Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Linn Mörtzell - 28 maj 2011 16:42

God eftermiddag allesammans!


Började min dag med att vakna upp med världens huvudvärk. Hade sovit som en stock inatt. Tungt & alldeles för länge. Vi gick ner & dukade fram lördagsfrukost. På lördagar dukar vi fram allt i frukostväg & käkar invirade i täcket framför en film. Det är tradition på Bondstadsgatan 8!

Vi hann just börja käka då det rullade upp en bil på infarten. Det var "sväffä" som kikade förbi :) Han ville att vi skulle följa till Expert en vända. Det gjorde vi gladeligen. Jag skulle ändå dit & kolla om dom hade några T-discs till kaffemaskinen. 


När vi kommit hem igen slog vi igång en film & hade det mysigt. Gubben fick dock rejsa iväg till Apoteket & köpa mig lite migräntabletter. Dunkade bakom högerögat & kände mig alldeles vimmelkantig. Dom gjorde susen :)


Lagade oss lite lunch. Gjorde potatisplättar av duschessen som blev över från igår. Stekte upp lite blodpudding (förlåt mamma!) & käkade detta tillsammans med husets lingonsylt. Mums! Efter detta somnade jag visst en stund. Skönt var det. Älsklingen väckte mig klockan 15.00


Har nyss röjt undan lite i huset. Skulle verkligen behöva moppa golven, men det får bli morgondagens bekymmer. Nu väntar jag på att tvätten skall bli klar så jag får hänga upp den. Efter det blir det till att slänga sig i duschen..


Blir en liten drink innan vi beger oss ut för att besöka isladan som har mässa i helgen. Det blir en lugn kväll dock. Mest bara kul att komma ut & träffa lite folk :) Sen var det sjukt längesedan vi var ut tillsammans jag & gubben. 



Ha en bra kväll allesammans <3

Take care!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards