Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Linn Mörtzell - 21 maj 2011 12:10

Eller något liknande. Har sovit som skrutt inatt. Har säkert vaknat 20 gånger under nattens gång. Har inga problem att somna, men vaknar lika fort. But whyy?? Kan det vara så att jag har massa undangömd överskottsenergi som ligger & lurar inombords? Tycker ändå jag höll igång som tusan igår med massa värdsliga ting..nåja. 

Denna natt resulterade ju då i att jag absolut inte tog mig upp i dräglig tid (enligt mig) imårse..Strax efter 9-tiden släpade jag mig ur sängen.


Borstade tänderna, hoppade i kläderna & satt mig halvsovandes på cykeln & trampade för att ta mig till solariet. Lyxade till det genom att köpa en smörj-grej. Olyckligt nog hade jag missat att ta med en tia till. Så 16 minuters avslappning fick räcka idag..


 


Har hunnit kasta i en färgburk i huvudet nu på förmiddagen. Skönt att ha det gjort. Ska strax föra mig lite fruko..eller ja, lunch blir det väll. Sen ska jag känna lugnet & bara vara fram tills Mattias kommer hem vid 15-tiden. 

Då bär det av till svärfar för att hämta släpet & spännband. Sen vidare mot Piteå för att hämta hem grillplatsen :) 

Ja hoppas innerligt på middag på Max idag..paha! Jag som aldrig ens varit lite förtjust i maten där, kan numera få världens cravings efter just det. Speciellt den underbara umami-(heter den så?)dressingen. Yummi!


Återkommer kanske längs vägen.. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards