Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Linn Mörtzell - 26 maj 2011 20:30

Märkte just att mitt senaste inlägg jag skrev (i förrgår) är spårlöst försvunnet :( Är bombis på att det blev publicerat då jag fick kommentarer. Tyyypiskt! Jag som var så nöjd över det! Well, so be it..


Skrev inget inlägg igår. Var helt slut som människa. Kombinationen "Börja jobba - Tidig morgon - Sena kvällar" har resulterat i för lite nattsömn. Så igår gick jag & lade mig 20.45 Skulle se Grey`s men somnade ifrån. Vaknade tydligen inte ens när Mattias skulle sno tillbaka sina kuddar som jag lagt beslag på. 

Vaknade dock i tid imårse & kände mig som ny! Fick även en hundfri morgon. Millie var toktrött & ville inte hänka på ner. 

Gjorde ordning mig i godan ro, drack en kaffekopp & susade iväg för att plocka upp kollegan..


Väl på jobbet började vi med att plocka upp våran kaffedrottning. Lovely! Det gjorde mig dag typ. Vi hade Arvidsjaurs godaste fläsk (som en av stammisarna brukar säga) med löksås & potäter som Dagens idag. Så jäkla gott det är..herrejävlar! Var en rolig dag, & har vart en rolig vecka på jobbet. Dagarna har bara svischat förbi. Är så skönt att vara tillbaka :)


När jag kom hem hade gubben hunnit göda gräsmattan, duscha vovven, bädda sängen (?!), betala räkningarna & starta diskmaskinen. Han är duktig han, gubben min. När han vill ;) Hoppas så fler sådana här överraskningar oftare! 

Har hunnit dra ett varv med snabeldraken dock..sen tok jag cykeln & trampade till SunTan. Var superskönt idag. Riktigt varmt :) 


Har fnulat på vad nästa projekt i huset blir. Ojojoj, nu ni..nu vet jag verkligen vad jag vill göra. Tror till & med Mattias vart lite imponerad över mina idèer. For real! Förstår dock att vi inte kan göra allt detta nu..haha! Men småsaker längs vägen kan man ju alltid börja med :) Nu har vi iallafall något att sträva efter. 



Nä, dags att slänga sig i duschen!

Tjingtjong..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards