Alla inlägg den 15 november 2011

Av Linn Mörtzell - 15 november 2011 19:22

Inatt är jag alldeles ensam. Eller ja, inte alldeles. Jag har ju Millson. Gussepurkan jobbar natt. Har inte riktigt "vant tillbaka" mig med att han faktiskt är borta nattetid ännu. Tror jag ska göra tidig kväll. Typ lägga mig i sängen & se Desperata Husfruar istället för i soffan. Jag somnar förmodligen i första pausen..


Fick hämtning på jobbet idag då gubben ändå var ute & snurrade med bilen. Vi hämtade våra nya extraljus idag. Finally! Våra förra krashades rätt rejält då vi krockade med älgfan i vintras. Hoppas dom hinner sättas dit innan det är min körvecka igen. Det vore rätt najs. 

Efter middagen gick jag upp & sydde lite julgardiner av tyget jag beställde häromsistens. Jag syr hellre än bra. Men roligt är det! Meningen var att jag skulle tova ett par tofflor som jag stickat klart. Men, stickar några till & tovar alla samtidigt istället. Känns lite roligare då :)



Insåg förövrigt idag att det bara egentligen är EN löning kvar tills jul, som ska handlas klappar & annat juligt för. Nu kommer list-människan i mig fram. Jag vill planera & fundera! Hur som haver kommer vi bli hemma i huset i jul. Det är spikat. Det enda som är spikat..


Har faktiskt inte så mycket att skriva idag. Men kände ändå att jag så gärna ville kika in till Er. Roligt att se att statistiken kilar stadigt nu igen. Man blir lite mer motiverad då. Härliga tider! 


Ovido - Quiz & Flashcards