Alla inlägg den 8 november 2011

Av Linn Mörtzell - 8 november 2011 06:09

Här vare dött minsann. Skyller på att dagarna har gått i ett senaste veckan varpå jag minst sagt har STUPAT i säng före fan. Har jobbat en hel del med tanke på renoveringen på jobbet som vi självmant startat. Det blir dock så innibmombens schniggt!

Har dåligt samvete över att jag varit urusel på att höra av mig/besvara samtal & sms från både familj & vänner. I`m so, soo sorry. Det har bara varit lite körigt på sistone. Hoppas ni förstår. Jag vet att mina närmsta förstår. Jag hoppas det? Är dessutom trött. Trött på mörkret som infunnit sig. Vill ha snö! Vad är detta lixom?! Lite ljus tack.


Annars har det inte hänt så mycket spännande. Har lyckats bli förkyld för andra gången på ungefär en månad. Najs!


Slog mig just vilket positivt inlägg detta blev..not. Hah! Ibland blir det så. Jag är trots mitt pessimistiska inlägg lycklig & välmående. Tillfreds med tillvaron :) Ohyes! Jag längtar till snö & jul, glöggkvällar & bara myspys. Som grädden på moset fick vi reda på att Darling är ledig på självaste julafton i år. Tjohoo :D I år vill vi fira i Villerkulla. Det är verkligen ett "julhus". Så får det bli..Hoppas på nå vänster att kunna hinna samla en del av familjen här i huset på aftonen, för kanske lunch eller så..vore så mysigt! Så hörrni vederböranden..sug på karamellen!

Beställde hem lite julprylar i förrgår. Börjar längta till att pynta..mhmm.


Matteponken har nyss kommit hem från jobbet. Han har krypit ner under en filt i soffan & startat en film. Jag är inte alls avis? Nejnej. Det vore inte alls mysigt att krypa ner brevid & somna en stund. Om ca en halvtimma ska jag plocka upp kollegan då det är min körvecka. Dags att packa jobbväskan & leta fram alla nycklar. 


Ja, nu vet ni att jag lever iaf.

Hoppas Ni får en riktigt fin dag därute :)


Kram på er!





Ovido - Quiz & Flashcards