Alla inlägg den 30 september 2011

Av Linn Mörtzell - 30 september 2011 19:27

Precis slängt mig på rygg i soffan efter att ha käkat mysmiddag. Oxfile (ja, jag har ätit lite kött!) med rostade rotfrukter/sötpotatis, till detta blev det ett cafè de paris-smör. Till efterrätt blev det pannacotta med halloncoulis & nu vankas en kopp kanelte. 


Denna dag har rusat förbi. Konstigt nog. Har haft en krasslig lill-vovve "i hasorna" mest hela dagen. Mitt lilla Millie-gryn spydde upp hela frukosten & lite därtill imårse :( Hon skakade som ett asplöv av frossa. Gav henne en varm & skön dusch & fick henne tillslut att somna i min famn. Efter några timmar piggade hon på sig igen & nu är hon sååå glad & gosig. Hon vill mest bara pussas. Pluttan! <3


Har hunnit rensa lite i datarummet mellan varven. Skönt att äntligen ha det gjort. Åkte & hämtade gubben på jobbet då ha slutade..sen blev det handling inför kvällen..


Mja, jag har faktiskt inte så mycket att delge er. Gårdagen spenderades mestadels på taxi. Skönt att komma ut! Var även ut på tjejkväll på samhället igår. Fyndade typ ingenting. Kom hem med ett nytt underställ & ett par stickepinnar nr.15 i trä. Nu väntar jag bara på mitt efterlängade mullvadsfärgade garn som är beställt. 


Imorgon blir det isladan på eftermiddagen för min del. Gubben & co har träningsmatch. Blir roligt att kika på..jag längtar :) 


Nä, dags att skölja av ansiktsmasken som legat på alltför länge, hämta ner täcke & stoppa i en film. Här ska slappas!


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards