Alla inlägg den 19 september 2011

Av Linn Mörtzell - 19 september 2011 19:47

Har precis slängt mig i soffan med en värmande kopp Vanilla/Rhubarb-te. Är typ..död/speedad idag? Vaknade inte förrns vid 10-tiden i förmiddags & hade dessutom sprängades huvudvärk. Nice!

Började dagen med att ringa runt till halva världen, mormor, systeryster, gubben, jobbet, distriksmottagningen, sjukgymnastiken..puh! Dessutom har nu min (käraste ägodel) Iphone brakat paj ännu mer. Högtalaren är sprängd & det mest bara skrapar när man pratar med någon. Om en vecka kan jag binda om mitt abbonemang dock, & därmed "plocka ut" en ny telefon. Hade tänkt hålla mig tills Iphone 5 kom. Men..nä, det har jag inte tid med! 


Imorgon SKA jag gå upp med tuppen. Detta duger inte. Ska eventuellt åka ut en tväris till jobbet & få nå papper påskrivna så jag får posta dom omgående. Efter det blir det nypremiär på sjukgymnastiken. Blir bra. 


Äter förresten som en gris nu när jag är sjukskriven..usch. Helst sötslisk då..Tappat alla mat-rutiner. Dammit. 


Annars då? Har haft besök hela helgen, sytt en pyttepytt till nåldyna & slaktat en kudde. Okynnesbeställt från Nelly, haft otaliga sockerkickar & höststädat ytterst lite i trädgården. 


Nu vankas tv-kväll..återkommer med ett nytt inre lugn & nya krafter imorgon. Tjingtjong!

   

Ovido - Quiz & Flashcards