Alla inlägg den 15 september 2011

Av Linn Mörtzell - 15 september 2011 10:50

Denna morgon startade klockan 06.00 genom att släpa sig upp & knapra i mig morgontabletterna. Gubben tyckte jag skulle krypa tillbaka ner i varma sängen & sova en stund till. Sagt & gjort..

Nästa gång jag slog upp mina blå visade uret 09.15 Klev upp & startade lite Melissa Horn, tände ljus & fixade mig lite kaffe. Det är riktigt höstrusk ute & jag känner att jag ännu inte alls vaknat till liv. Är ganska yrslig idag..vet inte om det beror på medicinen, eller det faktum att jag sovit väldigt många timmar inatt. 


Ska bädda ordning två gästsängar samt städa upp lite på övervåningen idag. Imorgon kommer ju svärmor & svägerskor på besök. Det får bli mitt mission för dagen. Ska ligga på latsidan idag & känna lugnet resten hade jag tänkt. 


Funderar på att göra inlagda morötter & servera till abborfilèerna vi fick i helgen. Det får nog bli kvällens middag. Behöver..hum?.kumminfrön. Måste nog skriva en handlingslista. Btw..vet ni att det är smörbrist (äkta) i Sverige nu. Ruggigt tycker jag! 


Det kliar galet mycket innanför bandaget! Helt sjukt..på insidan av armen, inte där dom skurit. Blir tokig..



Bjuder på lite bilder av vår svampodling..hela gården är proppad av diverse svampar.

       

Ovido - Quiz & Flashcards