Alla inlägg den 21 december 2011

Av Linn Mörtzell - 21 december 2011 18:13

Hejhej! Hoppas ni förlåter min frånvaro under veckan som gått. Dagarna är fullproppade av saker som ska fixas, grejas & donas med. Jag känner mig dessutom frukterligt schleten. God, have mercy! Har just vaknat upp på en powernap på soffan. Kändes behövligt. Efter att mått finfint i lill-maggen (hrrm..) i över en vecka (ÖVER EN VECKA!) slog det tillbaks igår. Inte kul. Har ofrivilligt fastat ett dygn & nyss försökt få i mig lite näring..& vatten. Verkar vilja stanna kvar där nere iaf. That`s good, and I like it. Kändes dessutom som att högra äggstocken var påväg ut genom mage/rygg inatt. Därav få sömntimmar inatt. 


Julbordet i lördags var aptrevligt! Vi som inte skulle stanna superlänge, samt vara nyktra (as usual) stannade kvar nästan till stängning. Drack "hallon-lax" & skrattade i massor. Längtar redan till nästa sväng då vi får försöka göra en favorit i repris :)


Allt inför julens läckerheter är (mest troligt) inhandlat & imorgon påbörjas preppning av det som preppas kan. Allt för att underlätta självaste aftonen. Vi firar lilla julafton med fina fröken Monika på fredagkväll. Mys! Jobbar dessutom bara imorgon. Sen är jag ledig hela 4 dagar. Fredag ska jag nog faktiskt unna mig en riktigt ordentlig sovmorgon..zZzz..


Btw..Gubben beställde hem äkta Uggisar åt mig..importerade. Problemet är dock att dom skickat fel storlek. Jag var INTE så sugen på att pröjsa 30dollar i returfrakt för att DOM skickat fel. Så..om någon är intresserad av ett par UGG AUSTRALIA i storlek 41 får ni gärna skriva åt mig. Dom kan skickas med post. Känns så surt..har suktat efter dessa pjucks i över ett år. Kommer dock beställa ett par likadana..några storlekar mindre, & från en annan webshop!

 


 


Nu är det dags att ta ut lill-vovven, hänga en tvätt..& ta en dusch. Sen ska jag slänga mig på sofflocket & se inspelade avsnitt av "Seventh Heaven" ;P Älskar`t lixom!

   


Ovido - Quiz & Flashcards