Alla inlägg den 5 december 2011

Av Linn Mörtzell - 5 december 2011 20:03

Ohh God I`m tired! Tog mig upp i tid (04.30) för att hinna göra mig ordning samt hinna möta upp älsklingen för en mysig frukoststund på Cafè LÀmanda innan en dags arbete väntade för min del. Det var riktigt mysigt, men nu är jag TRÖTT. Eftersom gubben "gick av" sitt nattpass kunde han åka hem & sussa medans jag rullade mot flyget..


När jag kom hem hade ljusen & mossan till den blivande (& något sena) adventsstaken anlänt. Knåpade därav ihop denne, men var dock totalt otålig & osugen. Mitt humör är inte på topp idag & jag vill helst bara dra nå gammalt över mig. Den där känslan av att jag måste göra något nytt med mitt liv för att få en nytändning är tillbaka..igen. Jag blir galen. Dock har jag/vi en tanke som flugit förbi senaste dagarna, som åtminstone jag skulle vilja utveckla. Om än det inte går hela vägen..kanske värt att ta en ordentlig funderare. Bara brainstorma lite, på kul. För att sedan se om det leder någonvart. Är jag galen? Who knows?


Har precis kommit ut ur duschen & fryser som en julgris! Gubben är på hockeymöte/träning & är inte hemma förrns vid 22-tiden. Det kändes länge dit..Vill ha hem honom NU. Need him like crazy today känner jag. Emotionellt. 


Gud vilket depp-inlägg.

Herrå.


 

Det bästa är att veta vad man letar efter, innan man börjar leta efter det

Ovido - Quiz & Flashcards