Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Linn Mörtzell - 9 februari 2012 20:03

Idag var jag hemma i tid för första gången på vad som kan kännas som evigheter. Landade i Bondstan strax efter 15-snåret & det slår mig att det fortfarande är ljust ute! Glad i hågen gick jag in en tväris för att släppa ut lill-vovven samt göra käk åt na, innan jag tog på mig lite varmare kläder & gav mig ut på en prommis i finvädret. Helt underbart!


Gick förbi Apoteket som jag inte heller hunnit med senaste veckorna. Dom har lixom alltid hunnit stänga då jag haft en minut till övers. Hur som haver skulle jag plocka ut mer av receptet jag hade där. Men..med min vanliga tur har just tablettformen av dessa helt utgått & kvar finns bara kapslar. Problemet är dock att jag inte kan äta kapslar då jag MÅSTE kunna dela tabletterna för att succesivt minska kuren på sikt. Fick kontakta läkaren igen & se vad jag ska göra. Det börjar lixom brinna lite i knutarna känner jag..


Igår fyllde gubbstrutten år. Hela 30 jordsnurr serrni! Jag överraskade honom i ottan med Obo`y, husmans med kaviar & present inslagen i julpapper. Det var ungefär vad jag kunde hitta i Villerkulla, & det gick ju bra det med :) Dessvärre har vi inte hunnit fira med typ..nån? Vi har bägge jobbat & slitit..ska försöka ta tag i det här snarast & försöka samla ihop en drös ur familjen. 


Imårrn är det charter som hägrar igen, sen är det helg. Najs! Vädret ser ut att bli kanoners så det blir nog en dagstur någonstans med snöbrädorna. Sen får vi se vad som bjuds. 

Har dessvärre inte en endaste liten bild att bjuu på. Skittråkigt, I know. Återkommer & råder bot på detta under helgen. I promise. Nu funderar jag starkt på att snart gå till sängen & fortsätta läsa bok. Hinsehäxan är det som står på tur. Mattias åkte på ett nattpass & är borta inatt..buhu.



Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards